Iam happy when you are happy :) _cleverbots

Tuesday 17 May 2011

my cuty hamster !


                        Chaaak ! HEHE
             entry kali ney about my hamster
                saya baru lepas sdeh taw
       kerana kehilangan sekor hamster betina..
           hukss mmg sdih juga lah tp nak wat
          cane kan,, dy nak hilang.. dan hilang
             pon bukan sbb sesapa,,ini semua
                   kerana aku jugak ! hoh
       sory baby  ta dpt jaga kamu dengan elok..
         hummm now tinggl yang jantan.. so ini
          sahaja y dapat patik dipersembahkan


              *mulakan dengan senyuman :)


              __________________


     Telatahnya ~

             alahaii sian dy kan sang jantan keseurangan
        ehhh betul ke aku ckp ney ? kite tuka keseekoran..
                  rite ? haha ape ape pon boleyy :)
              lihatt lha dunia si kecil beraksi .. wee~~


                 sukanya bila di ceria wing wing ,,




                               my little baby :)




                           dia yang dahaga.... nyum2




                       Berada dalam dakapan ku ~ hikhik


                                                         
              
                        belajar berdiri kew ? alololo hihi



alahaii manjanya dia :')


_________________________


Alololo,,,
kasihan kat my baby kan ?
harap harap sangat 
dapat carikan 
teman tuk dy supaya 
tidak kesepian lg
huhu
  

saya sangat menyayangi kamu !
p/s : cantikkan tgn saya ? HAHA
>,<

THE END

Terima kasih kerana sudi menjenguk :)

No comments:

Post a Comment

what to say ?:p