Iam happy when you are happy :) _cleverbots

Saturday 30 April 2011

filem seru 30 april

                     
                           HELLO HELLO 

                    salam , new up date hehe
                 amat buhsan rasenye lha kan
           sebab kat rumah pun bukan buat ape
                  just on9 & tonton televisyen
                       entah ape ape tah kan
            hidup ku ibarat signifying nothing ~
                               ececece ,,
                guna ayat orng puteh pulopp
                                  hikk


                               ukeyhh ,,
                  sekarang mesti nak taw kan
                      ape kaitan bebelan aku
                           nan tajuk utama
                            kali ney...hehe
                  saba saba.. kan aku cakap
             td cuti ini sungguh membuhsankan
            so , aku ajak kakak aku nan kawan dy
           pergi jalan jalan dan menonton wayang
                                hikkk so
                   bermula lha cerita kitaa~~
              ehh bukan kitaa tapi aku haha !
                            jangan mara :D


 SABTU  3o APRIL 2O11 





woo ! ape ney ? hoho relex jangan rase takot , seram ,
atau gelabah dan sewaktu dengannya.. 
hehe sebab aku nak cite pasal gambar y tertera diatas..
ney lha filem yang telah aku tonton besama  kakak aku
dan kawan aka boyfree dy di  jusco bukit rajah jehh ..
 hehe nak save bajet lha.. hak2


menyampah taw tengok filem
ney buad sakit leher aku
jehh....
dah ler kene tengok skrin
kecik!
ta besh betol kan ? huhu
gambar dy pon gerak2 tak statik
mcm other filem....hoho
ape pon seram jugak lha kan
bebaloi dalam 40% jewp..
hokhok
pasni aku dah ta kan tengok filem
seram lg takot jd camney
buhsan !

I NEED THE REAL ONE !
=,=

GUD BIEE



Terima kasih kerana sudi menjenguk :)

No comments:

Post a Comment

what to say ?:p