Iam happy when you are happy :) _cleverbots

Sunday 5 June 2011

i-CITY yg membuhsankan

 


                         Assalamualaikum !
           yaw yaw ~ fuhh penat sungguh hari ini
         setelah berjalan dan tawaf  beberapa jam
        kat i-CITY tadi errrr....mcm ape jehh dah
          lha gerimis mengudang ta syiok langsung...
               macam mane lha kan orang orang
                   dekat situ boleh happening 
           dengan amik gamba same family mike ?
                 huh ! yang aku just perhati jehh
             gelagat manusia yg tak pernah tengok
                   lampu warna warni kan ? haha
                         ini serious aku cakap
               this is my first time aku jejakkan
            kaki kecik aku ney dekat i-CITY tu !
                yeahh nampak macam kuno kan ?
             padahal jarak i-CITY dari rumah aku
                 tak lha jauh mane pon aku duduk
         kat bukit kapar and i-CITY tu kat shah alam
                    nampak sangat aku ney ibarat 
            'kodok neng jeroh tempurung'  huh !
                                ta paham ?
               wakaka tu bahase jawe lha yang
                           bahasa melayu dy
              'katak di bawah tempurung' hihi
                     cepat cepat amik buku 555
            catat untuk diction  hari ini :D HAHA !
                              geguraw jewp
         anak jawe misti maw pandai ngomong jowo
                    kuey reti po orakekekeke
                yg tak tahu tu garu kepala sudah hihi
              never mind iam keep smiling like thiz :)



             okeh td aku bagi tahu seola-ola macam
             tak teruja tengok lampu lampu tu kan ?
                     haha act , mmg pon wakaka
                          dalam tak teruja aku
                   tuhh aku tak lha hipokrit and
             tipu diri sendiri aku ade lha juga amik
                        gamba 3 ke 4 das kan
             haha !ape punya simpulan bahasa lha
                 iam sorry ~~ bak kate amir RL




               tengok lha gelagat aku bersama family aku
                   muka wa nampak tak teruja kan kan ?
                       haha ! tapi memang cantik lha
                     pemandangan dy sebab lampu tu
                   banyak and warna warni so wa pun
                      nikmati pemandangan itu dalam
                         keadaan hujan yg gerimis.....
                    lepastu dalam perjalanan tawaf 
                kitorang berehat lha sebentar bersama
                         kitkat di muzdalafah  hihi 
                    dahh macam entry haji plak kan ?
                         konon cara nak dapatkan
                            haji mabrur wakaka
               
                  akhirnya perjalanan kami terhenti
                       dengan singgah makan kat
                              restoran AFNAN
                          waiter kat situ memang
                           tak bleh blah lha kan ,
                    aku mengaharapkan ade waiter
               perempuan yang amik order kitorang
                      tp hummm separuh perempuan
                       yang adoo~~ punya geliman
                aku tengok reaksi dia nauzubillahh
                       bukan nak ngumpat tp realiti
                       s0 amik order  than makan
                        sampai rumahh tengok jam
                    kat dinding tepat pukul 12.25 am
                           aku rase malam ini malam
                   yg penuh pengertian bagi aku....
                       so, dengan senang hatinya
                                 aku solat isyak 
                   kemudian pasang B.BAND maxis
                         aku teroz edit this entry..hihi
                      sekarang mata wa dah ngantuk
                                ~waa nak tydo~


    p/s : selamat malam,, tidur lha....sayang kuuu :)
                                             
                       TATA....SALAMSSS
                  

Terima kasih kerana sudi menjenguk :)

No comments:

Post a Comment

what to say ?:p