Iam happy when you are happy :) _cleverbots

Friday 8 July 2011

mood : ALAMAK ! EXAM NAK DEKAT...




Assalamualaikum...
uwaaaaa ! exam fever beb
macam kite semua tahu masing-masing
batch ade exam sendiri
tak kire lha yang kecik or yang besa
(??? haha -,-')
aku cuak duhh makin lama
aku menghitung hari
makin dekat hari tuh datang kat aku

pejam celik pejam celik
sekarang dah bulan 7 !
kepada pelajar2 semua , anda sedar
atau tidaaaak
exam makin hampir pada kite so , tak
boleh lari daripada kenyataan...
bak kate Najwa latiff
'Pejamkan mata dan cuba apa saja'
heeeeee (:
http://www.emocutez.com

aku sentiasa muhasabahkan diri
supaya lebih tenang
menghadapi ujian yang bakal aku
hadapi...

i NEED ur support !

doakan aku yang terbaik okeyh
kerana sekarang aku makin
gelabah tak tentu arah
i need ur support
same same kite tempuhi
exam fever yang bakal melanda
dengan jayanya !
Aminnnnnn...
   
doa diberi kefahaman dan terang hati

Maksudnya: "Wahai Tuhanku, kurniakanlah 
         kami fahaman nabi-nabi dan 
                      hafalan para rasul   
         serta mendapat ilham
         dari para malaikat
            yang hampir denganMu,
             juga kurniakanlah kami kesihatan
              Wahai Tuhan Yang Amat Pengasih

amalkan doa kat ataz
kalau rase gelabah , semoga tuhan
sentiasa bersama kita... (:

doa sebelum masuk dewan peperiksaan
Maksudnya: (Ya Allah, persiapkan kami mengenai
dengan urusan kami dengan petunjukMu)

semoga persiapan kite
sentiasa dipermudahkan oleh
Allah swt dan hari hari
yang bakal mendatang lebih bersedia

http://www.emocutez.com sekiannn...

Terima kasih kerana sudi menjenguk :)

No comments:

Post a Comment

what to say ?:p