Iam happy when you are happy :) _cleverbots

Monday 21 November 2011

carta hati ♥


salam
okay aku memang takde kerje sekarang
bosan gila tahap gaban kat rumah
tade sape nak temankan aku
even orangtersayang pun tak hiraukan aku
sedih kan ? haha
tak yah sedih sangat sbb aku dah biase
dah biase ditinggalkan sorang2
macam ney bia lha aku sorang kan

okay kepade yang terase dirinya adalah
orangtersayang too !
lagu ney tuk awax . kehbaii
p/s : denga lagu sampai habis (Y)

like a glitter stars on the sky http://www.emocutez.com










engkau duduk disitu
diam tersipu malu
mahu mendekati aku

aku mulai resah
hatiku jadi kebah
melihat dirimu aku rebah

tapi hati ini kuat menyatakan
kau terkini duduk dicarta hati
lalu cinta kita bermula
dari mata turun ke jiwa
dari teman menjadi cinta
dan berjanji untuk setia
sehidup semati kita
menjanjikan bahagia
untuk kita berdua selamanya

hoo..
lalala..
haaa..
hmm..

jangan engkau jangan pergi
jangan tinggal ku sendiri
jangan tinggalkan carta hati

kau janjikan bahagia
ku janji kau tak terluka
teruslah berada di carta hati kita

hoo..
lalala..
*let's rocking http://www.emocutez.com

Terima kasih kerana sudi menjenguk :)