Iam happy when you are happy :) _cleverbots

Friday 22 July 2011

Harry Potter and the death hallows - part 2


all END here !

okay , yuhuuu harry potter beb !
aku memang minat
gile gile tengok filem harry potter
hokhok
sekarang harry potter part 2 (last)
dah keluar kat pawagam kan
14 julai lepas so sampai
sekarang sedehnya aku masih
ta dapat nak tgok lagi !
sobsssssss http://www.emocutez.com


aku busy lately jeles tgok org
yang dapat tgok filem
ney hohohoho
season ney dah lha last kan
lepas ney rase dah tade harry potter
kesayangan aku lagi hoh !
miss J.K Rowling tolong lha
jangan habis kan citer ney
ak nak harry potter lagi duhh 

Trailer


disebabkan ta dapat tgok kat pawagam 
so , tgok trailer dy pon
jadi lha huhuhu besh besh !
yang ini part one
so , aku dapat jugak lha tengok
besh weyh ade babak touching siket
hehehe


okay yang ini part 2 
ak nak sangat tenguk sambungan dy 
sebab aku nak tahu harry potter
or si evil botak tu yang mati
hohoho mesti lha si botak
kan hero mne leh mati kihkih

org tua nyanyuk haha

abra kadabra ! ahaha :P

tape tape cuti nanti
aku akan luangkan mase aku
untuk tnguk filem ney jgk
kalaw aku tgk besuk aku cite taw
hehehe

emma watson , daniel radcliffe , rupert grint http://www.emocutez.com
saya sayang Daniel radcliffe
hikkk jangan jeles lha kan
haha daa~~


Terima kasih kerana sudi menjenguk :)

No comments:

Post a Comment

what to say ?:p