Iam happy when you are happy :) _cleverbots

Sunday 26 June 2011

Happy Birthday my BEST friend ever !


dy memang suke posing + wat muke ! haha (:

HAPPY BIRTHDAY !
aku nak ucapkan kepada kawan aku
NURUL NADIA NATASHA
yang tersayangs ney hihi
semakin berumur dah kau nadya
wakakaka =D

aku tahu baju ney mmg pernah nampak
haha >,<

saya sangat bertuah kerana memiliki
sahabat yang baik serte comel (bweq!) seperti
anda hihi =P
aku harap persahabatan kite akan 
berkekalan buat selama-lamanya.....
masih igtkan DANYRA 4 eva (:
aku tidak akan melupakan kau dari sejak kite
jadi kawan sampai jadi best fwen
mcm sekarang dan saya
amat menghargai anda kerana anda
sanggup bantu saya saat saya senang atau susah
so , tacing haha (':
aku tidak akan lupakan kaw buat selamanya
dan aku harap kaw juga
bebuat sedemikian ! (wajib) hihi

p/s : aku ta leh lupe bile aku tanye ko pasal
care aku jalan masetu kan ?
sebab aku ney memang ade masalah tang kaki
jawapan yang kaw bagi
memang terbaik haha sampai sekarang
aku still cube jalan care kite kawad hak2

lastly , semoga berbahagia
di hari ulang tahun kaw , semoga panjang umur
serta murah rezeki dan hasrat ko
tercapai dengan 'Double A' hak2 (lalala~) haha
aku sentiase doa yang terbaik
good luck untuk SMA !

i LOVE u !
much much much (:

Terima kasih kerana sudi menjenguk :)

No comments:

Post a Comment

what to say ?:p