Iam happy when you are happy :) _cleverbots

Saturday 25 June 2011

sepah JUARA maharaja lawak !



  okeyh aku memang bangga gila
dengan kumpulan sepah
sebab dorang dah jadi juara maharaja lawak
lawak-lawak dorg memang tak
mengecewakan dan bagi
aku dorg layak sesangat !


sepah dianggotai daripada 3 anak muda
daripada kulai , johor dan
merupakan peserta favoarite sejak
dari mula maharaja lawak lagi
tu bg aku , tak taw lha org di luar
mungkin mengatakan kumpulan jozan
yg lebih layak...
(aku tak kesah langsung sebab duadua aku minat (=)


mereka berjaya membawa pulang hadiah lumayan
bernilai RM 350,000 (fuyoooo ! ) haha
tp kene bahagi dengan 3 okeyh
jangan rebut rebut ngeh2 dan juga sebuah trofi
(alahai nak kene pecah jugak ke ? haha)
''kemenangan ini memang tidak di jangka kerana tujuan
kami memasuki pertandingan ini adalah untuk mengekalkan nama''
:sepah

                                                            KEDUDUKAN UNDIAN :
                                         
                    1) SEPAH : 64% =D
                    2) JOZAN : 60%
                 3) NABIL :  52%
                 4) JAMBU:  46%

zizan dan johan
ahmad nabil ahmad
yus dan taukeh

walaupun aku memang tade astro warna
kat rumah tp tengok kat
youtube pon jadi lha (': (haha)
lastly all the best untuk mereka
agar terus melawak di luar sana jangan
sampai kering idea dan sentiasa
menghiburkan penonton (;
kalah menang lain cite yang penting...
kite enjooooooooy ! 

peserta meharaja lawak

Terima kasih kerana sudi menjenguk :)

No comments:

Post a Comment

what to say ?:p