Iam happy when you are happy :) _cleverbots

Sunday 11 September 2011

Happy saturday ! haha



Hari yang paling ceria !
haha aku berjalan
bersama bambo a.k.a amirah syakirah
dan kakak aku + abg joe
ke SUNWAY PYRAMID wuhuhu

permulaan . happy haha
our ticket ! hurry. 
okay lepas sampai terus
rush beli
ticket dan popcorn bhak

aww . haha
kakak ku ratu posing haha
 yang kakak aku plax
pergi merayau
tak tahu kemana cari2
tgok upenye pergi
posing haha

abg taiko kite ahaha . 

CAK! . haha
lepas habis wayang
kitorg pegi  makan kat 
restoran pizza
haha

bambo . wat muke kaw kn? haha
tuggu punya tungguuu haha

menunggu pesanan dengan sabar . haha 
ko tenguk aku dah nak bertukar jd hulk
sebab makanan lambat sgt ! aku mrah
haha bambo still lehh sabarr
bhahaK

okayyyy makanan semua
dah sampaii haha so  kita makan
alhamdulillahhh

okayy bismillahh. (:
okay . makan sambil bgmbar .

chicken soup.
lunch !  
aku dahaga ! >.<
yeahh . i like that pizzas . >,<
aku lha orang yang paling
last makan
haha memang lambat betul
sabo je mereke menunggu ku
hihihihi

habiss . blurpp hehe
time for home + bad . haha
tunggu kepulngan ku ahaha
kenangan yang
tak lehh dilupekan dah lh
jumpe KHAIRUL FAHMI CHEMAT kan ?
hensem siot ! haha
tapi malngnya tak
sempt nak bergambar tenguk
dari jauh je hak
ape pon everything fun n happy (:


Terima kasih kerana sudi menjenguk :)

No comments:

Post a Comment

what to say ?:p