Iam happy when you are happy :) _cleverbots

Monday 10 October 2011

aku kosong =O



alololo cian . hihi
Sedih !
sedih sebab tak tahu hala tuju hidup aku
arghhhhhhhh tention  http://www.emocutez.com
apa nak jadi ney atototototo 
aku tak suka kalaw duduk rumah
mesti boring :/
tapi  at the same times aku
tak suka berada didunia luar -,-''
sebab aku takut
takut nak mengahadapi orang
yang banyak haha
i mean banyak orang banyak ragam 

haha . 
Brrrrr !
*sambil buat action org minum coke haha
benci benci benci !
kenapa tak de sorang yang nak faham ney ?
aku dan blog je yang faham taw :/
*okay igt lawak ke ? -,-'
syuuuuuuuuuut up !
lololololo
ko tengok aku bebel sorang2 pon
dah rimas kan ape lagi aku
haha

okay minggu ney minggu exam
cne nak hadapi nye 
aku lemah tak berdaye malas semua ada
*banyak songe plax , jwb je la >:O
yeahh akku memang suka
bagi banyak alasan
sebab tu jadi camney haha okayy
hmmmmmm . 


rase cukup dulu bebelan takk berfaedah ney
aku memang malas gila nak update blog
tak tahu nak buat entry apa
sbb aku bukan kaki blog
mungkin nanti ade idea karang cite 
merepek lagi keyh haha

ade aku kesah http://www.emocutez.com
*bak kate azwan ali XP



Terima kasih kerana sudi menjenguk :)

No comments:

Post a Comment

what to say ?:p